Zgłoszenie usterki - osoba prywatna

Wiemy, że to kolejny formularz ale dzięki niemu jesteśmy w stanie znacznie przyspieszyć przyjazd serwisu i rozwiązanie problemu. Wypełnij go, a my skontaktujemy się w celu ustalenia terminu diagnozy. Możesz również wypełnić tradycyjny formularz w formie papierowej, kliknij tutaj aby pobrać tradycyjny formularz.


Zamawiam natychmiastowy przyjazd serwisu – dojazd do 24h od zgłoszenia. Usługa wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 400 zł netto.

Koszty związane z usługą serwisową:

  • koszt dojazdu: 1,50 zł za km (przed wyjazdem telefonicznie ustalamy oraz potwierdzamy koszt dojazdu)
  • koszt diagnostyki - 150 zł, przy czym:
    • naprawy które można wykonać w godzinę czasu zostaną wykonane w cenie
    • naprawy bardziej złożone: diagnostyka, a następnie wycena i akceptacja wyceny.
      Jeśli zdiagnozowana naprawa zostanie zlecona, będzie pomniejszona o koszt diagnostyki (diagnostyka darmowa).
  • w przypadku gdy brama ma ważną gwarancję Entros i usterka okaże się naprawą gwarancyjn a (wg szczegółowych warunków gwarancji Entros) żadne koszty nie zostaną naliczone, usługa będzie bezpłatna.

Wszystkie podane ceny są cenami netto.

 

Oświadczam iż zapoznałem się z treścią Klauzuli informacyjnej

Oświadczam iż zapoznałem się z treścią Regulaminu i akceptuję jego treść

  Odśwież Captcha  
 

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

Entros S.A.

ul. Warneńczyka 66, 35-612 Rzeszów

-

tel.: +48 794 320 011

-

Numer konta bankowego:
ING 50105015621000009031565279

-

KRS 0000712279, NIP: 813 376 71 01, REGON: 369161964

Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy KRS,

Kapitał zakładowy 102 000,00 zł wpłacony w części tj. 68 000,00 zł

Napisz do nas

Oświadczam iż zapoznałem się z treścią Klauzuli informacyjnej

  Odśwież Captcha