Firma Entros S.A. zajmująca bramami garażowymi oraz przemysłowymi, poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko:
Pracownika administracyjnego/oferenta
(Rzeszów)
Opis stanowiska:
• Przygotowywanie ofert dla PH i klientów
• Przygotowanie wycen u producentów
• Poszukiwanie przetargów i składanie ofert
• Zamawianie towaru na produkcjie oraz monitorowanie terminów dostaw
• Obsługa nowych klientów
• Obsługa stałych klientów
• Dbanie o wysoką jakość usług
• Współpraca z innymi działami w firmie
• Wystawianie dokumentów księgowych po sprzedaży
• Współpraca z działem serwisowo montażowym
• Wsparcie Zarządu
Wymagania:
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
• Wiedza techniczna
• Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole i orientacja na klienta
• Sumienność, dokładność
• Umiejętność analitycznego myślenia
Oferujemy:
• umowę o pracę
• podstawowe wynagrodzenie + system premiowy
• niezbędne narzędzia pracy
• możliwość awansu
• ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o długoletniej tradycji
• możliwość szkoleń
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane CV